نحوه ثبت سفارش
از طریق سایت فروشگاه اینترنتی پرده بازار می توانید به راحتی و در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را ثبت نمایید و از مزایای خرید اینترنتی این سایت بهره مند شوید. پس از ثبت نام (راهنمای ثبت نام در سایت) و به دنبال آن ثبت سفارش کالا، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و نسبت به تولید و ارسال سفارشات شما اقدام خواهند نمود.
جهت آشنایی با مراحل خرید از سایت پرده بازار و ثبت سفارش، به اطلاعات زیر توجه فرمائید:
1 - جهت خرید، ابتدا محصول مورد نظر را از طریق منوی اصلی سایت و یا نوار ابزار جستجو در بالای صفحه سایت، انتخاب کرده و بر روی عکس یا عنوان محصول کلیک کنید تا به صفحه خود محصول هدایت شوید.
2 - در صفحه باز شده، عرض، ارتفاع، تعداد و سایر موارد خواسته شده را انتخاب نموده سپس بر روی دکمه " افزودن به سبد خرید " کلیک نمایید.
3 - در صورتیکه تمام موارد خواسته شده را انتخاب نموده و مشکلی از بابت موجودی یا سایر موارد وجود نداشته باشد با پیغام " افزوده شد " روبرو خواهید شد که به منزله افزوده شدن محصول انتخابی به سبد خرید می باشد.
4 - بعد از افزودن اولین محصول به سبد خریدتان، چنانچه قصد خرید محصولات بیشتری را دارید طبق مراحل فوق اقدام به ثبت محصولات دیگر در سبد خریدتان کنید، در غیر اینصورت بر روی دکمه " سبد خرید " در سمت چپ بالای صفحه به صفحه سبد خرید و دریافت اطلاعات مشتری و پرداخت مبلغ سفارش هدایت می شوید.
5 - بعد از کلیک بر روی دکمه " سبد خرید " در صورتیکه از قبل در سایت ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شده باشید، به صفحه دریافت اطلاعات هدایت خواهید شد در غیر اینصورت صفحه زیر برای شما نشان داده خواهد شد که از شما می خواهد جهت تکمیل فرآیند خرید وارد حساب کاربری خود شوید و در صورتیکه تاکنون در سایت ثبت نام نکرده اید با طی چند مرحله ساده در سایت ثبت نام نمایید. (راهنمای ثبت نام در سایت)
6 - صفحه سبد خرید و دریافت اطلاعات از چند بخش تشکیل شده است:
الف) بخش محصولات سفارش داده شده: در این بخش لیست محصولاتی که توسط شما به سبد خرید افزوده شده اند، بهمراه جزئیات و قیمت محصول، تخفیفات و مبلغ قابل پرداخت نمایش داده می شود.
با توجه به اینکه امکان ویرایش محصول اضافه شده به سبد خرید وجود ندارد بنابراین چنانچه قصد ویرایش تعداد و یا حذف یک محصول را دارید با کلیک بر روی دکمه "حذف از سبد خرید" می توانید محصول را حذف کنید و دوباره اقدام به ثبت محصول در سبد خریدتان نمایید.
ب) بخش اطلاعات خریدار: در این بخش بمنظور تکمیل خرید و صدور فاکتور، نیازمند اطلاعاتی هستیم که باید در کمال صحت و دقت وارد شوند زیرا تنها راه ارتباطی پرده بازار با شما مشتری گرامی، اطلاعات ثبت شده در این مرحله خواهد بود بعنوان مثال آخرین وضعیت سفارش شما و اطلاع رسانی زمان تحویل کالا از طریق پیامک و تماس خواهد بود یا کالای خریداری شده شما به آدرس پستی کامل همراه با کدپستی ارسال خواهد شد، بنابراین در ورود اطلاعات خود دقت کامل داشته باشید.
همچنین در صورتیکه قبلا اقدام به خرید از پرده بازار کرده باشید اطلاعات تماس خرید قبلی از جمله شماره تماس و آدرس در قسمت اطلاعات خریدار نمایش داده خواهد شد لذا اگر قصد دارید که سفارش جدید به همان آدرس قبلی ارسال شود می توانید آنرا انتخاب کنید در غیر اینصورت با کلیک بر روی " ثبت اطلاعات جدید " آدرس و شماره تماس جدید را وارد نمایید.
ج) بخش شیوه ارسال: در این بخش نحوه ارسال محصول خریداری شده خود را مشخص می کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های ارسال محصولات و نیز اطلاع از اینکه آیا در شهر شما نمایندگی شرکت های حمل و نقل وجود دارد یا خیر به صفحه روش های ارسال مراجعه فرمایید.
د) بخش شیوه پرداخت: در این بخش نحوه پرداخت مبلغ سفارش خود را تعیین می کنید. در صورتیکه رمز دوم کارت بانکی شما فعال است می توانید از پرداخت آنلاین و اینترنتی استفاده نمایید در غیر اینصورت می توانید مبلغ سفارش را بصورت واریز به حساب (مراجعه به بانک و یا دستگاه خودپرداز) و کارت به کارت واریز نمایید بدین منظور بعد از انتخاب گزینه مورد نظر و ثبت سفارش به صفحه جزئیات سفارش هدایت خواهید شد که در آنجا می توانید شماره حساب و شماره کارت حساب بانکی پرده بازار را مشاهده و یادداشت نمایید.
چنانچه مبلغ سفارش را بصورت آنلاین و از طریق سایت واریز کردید، نیازی به اعلام شماره تراکنش و کد پیگیری نیست و کارشناسان ما خودشان جهت تایید اطلاعات سفارش با شما تماس خواهند گرفت، اما اگر مبلغ سفارش را بصورت "کارت به کارت" یا "واریز به حساب" واریز کرده اید نیاز است که در صفحه جزئیات سفارش اقدام به ثبت مشخصات فیش واریزی نمایید و یا با واحد فروش پرده بازار تماس گرفته و شماره تراکنش و کد پیگیری را اعلام فرمایید تا سفارش شما به واحد تولید ارسال گردد.
در صورت انتخاب گزینه پرداخت آنلاین و بعد از کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش، به درگاه اینترنتی بانک انتخاب شده (ملی یا ملت) هدایت خواهید شد که در آنجا پس از وارد کردن اطلاعات کارت (شماره کارت، رمز دوم، کد CVV2 و تاریخ انقضا) و کلیک بر روی دکمه پرداخت، در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد تائید پرداخت به شما نمایش داده میشود که در این صفحه حتما باید بر روی دکمه تکمیل خرید کلیک نمایید تا جهت ثبت و تکمیل پروسه پرداخت به سایت پرده بازار هدایت شوید.
در صورتیکه به هر دلیلی امکان اتصال به درگاه پرداخت هنگام ثبت سفارش میسر نشد و یا با خطا مواجه گردید، می توانید با مراجعه به قسمت سفارشات در ناحیه کاربری و کلیک بر روی دکمه "مشاهده جزئیات سفارش"، و رفتن به بخش پرداخت آنلاین مبلغ مربوط به سفارش را پرداخت نمایید.
پیشنهاد می شود شماره ارجاع و شماره پیگیری که در صفحه تکمیل خرید نمایش داده می شود را جهت پیگیری های بعدی یادداشت فرمایید.
بعد از کلیک بر روی دکمه تکمیل خرید به سایت پرده بازار هدایت خواهید شد که در آنجا وضعیت پرداخت به شما نمایش داده می شود. در صورتیکه با پیغام "تراکنش با موفقیت انجام شد" مواجه شدید به این معنی است که پرداخت شما تایید شده و در صورت لزوم توسط واحد فروش پرده بازار، جهت دریافت تاییدیه اطلاعات محصول سفارش داده شده با شما تماس گرفته خواهد شد و بعد از آن پرده سفارش داده شما به واحد تولید ارجاع شده و طی چند روز آتی پرده سفارش داده شده تولید و به آدرس شما ارسال خواهد شد.
» آموزش ویدیویی نحوه ثبت سفارش و خرید پرده:
لطفا در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در روند ثبت سفارش، از طریق صفحه ارتباط با ما با کارشناسان پرده بازار تماس حاصل فرمائید.